Utorak, 18 Juna, 2024
HomeHrana i ZdravljeKada ne treba ignorirati bol nakon vježbanja

Kada ne treba ignorirati bol nakon vježbanja

Tjelovježba nikad nije bila toliko popularna tema kao posljednjih godina, a treninzi visokog intenziteta se često savjetuju kao najbrži i najefikasniji način postizanja ciljeva. Pritom se često može čuti da bez boli nema rezultata. Međutim, iako su neke vrste boli normalne i prihvatljive, neke bolove ipak ne treba ignorirati.

Stručnjaci sa Univerziteta Arizona tvrde da je važno razlikovati uzroke boli nakon vježbanja. Ako tačno znate zašto vas nešto boli, to je podatak koji vas može umiriti. No, ako ne možete identificirati uzrok boli, potrebno je dodatno ispitivanje i praćenje s ljekarom.

Jutarnja ukočenost posebno je povezana s artritisom i reumatoidnim artritisom. Ako se probudite osjećajući se ukočeno i škripavo, to je crvena zastava. Osim toga, bolovi koji traju duže od nekoliko sedmica također zahtijevaju posjetu ljekaru.

“Bol ima stotine različitih načina manifestiranja ovisno o okolnostima”, kažu stručnjaci. Oštra bol može proizaći iz problema s živcima ili kostima, dok tupu bol obično uzrokuju mišići. Ako bol ometa svakodnevnu rutinu, kao što je izbjegavanje stepenica ili uzimanje češćih pauza od rada zbog bolova, to je razlog za brigu.

Raširena bol koja zahvaća više dijelova tijela može ukazivati na sistemski uzrok. Fibromialgija je česta bolest povezana s takvom vrstom boli, ali također može biti znak drugih bolesti kao što su reumatoidni artritis, sindrom hipermobilnosti ili metabolički poremećaji.

Ukoliko primijetite bilo koji od ovih simptoma, važno je pravovremeno posjetiti ljekara i otkriti uzrok boli. Ignoriranje ili samo-liječenje problema može dovesti do pogoršanja stanja i ozbiljnijih komplikacija.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -