Prema saopćenju Savezne uprave za letove, Frontier Airlines je zatražio pauziranje odlazaka svojih aviona diljem Sjedinjenih Država.
Niz australskih institucija i firmi, uključujući velike banke, medijske kuće i aviokompanije, saopćio je da imaju velike probleme u radu zbog velikog tehnološko-informatičkog kvara.
Aviokompanija Jetstar prijavila je značajne probleme na aerodromu u Sydneyju, dok su australski supermarketi izvijestili o nefunkcionalnim blagajnama, a televizijske mreže o ključnim problemima s informatičkim sistemima za grafiku.
Prije ozbiljnih problema u Australiji, nekoliko američkih aviokompanija, uključujući Frontier Airlines, moralo je prizemljiti avione zbog IT problema. Frontier je otkazao 131 let i odgodio 223 druga, što čini gotovo 30% njihovih ukupnih letova.
Microsoftov prekid rada utječe na širok spektar usluga, kako je potvrđeno u obavijesti o usluzi Microsoft 365. Problemi pristupa aplikacijama i uslugama Microsoft 365 istražuju se kao mogući uzrok ovog globalnog prekida.
Australska nadzorna agencija za kibernetičku sigurnost nije identificirala znakove kibernetičkog napada kao uzroka ovog problema, sugerirajući da je tehničke prirode.