Uvod u Svijet Boja Automobila
Znate li da boja vašeg automobila može značajno uticati na njegovu preprodajnu vrijednost? Uzbuđenje oko kupovine novog vozila uključuje mnogo odluka, ali kada je riječ o boji, važno je razmišljati i o budućnosti. S obzirom na to da tržište polovnih automobila često varira, saznanje koja boja vozila donosi najbolju ili najlošiju vrijednost može vam pomoći da donesete mudru odluku.
Žuta: Kraljica Preprodaje
Prema analizi sprovedenoj od strane iSeeCars, žuti automobili su pravi hit na tržištu polovnjaka. Sa prosječnom deprecijacijom od samo 4.5% tokom tri godine, žuti automobil gubi otprilike 3155 dolara od svoje početne cijene. To je znatno manje u poređenju s prosjekom deprecijacije drugih boja, koja iznosi 15%. Karl Brauer, izvršni analitičar u iSeeCars, napominje: “Žuta boja je među najmanje popularnim bojama automobila, ali zbog svoje rijetkosti, kupci su spremni platiti više.”
Narančasta i Ljubičasta: Sljedeći U Nizu
Nakon žute, narančasta i ljubičasta boja takođe odlično kotiraju. Narančasti automobili imaju prosječnu deprecijaciju od 10.7%, dok ljubičasti gube 13.9% svoje vrijednosti. Ove boje, iako možda nisu za svakoga, privlače pažnju i daju automobilima poseban šarm na tržištu.
Smeđa: Izazov Kod Preprodaje
S druge strane spektra, smeđi automobili se teško prodaju. Njihova deprecijacija iznosila je čak 17.8% u trogodišnjem periodu, što znači da gube oko 7642 dolara od svoje prvobitne cijene. “Rijetkost sama po sebi ne garantuje vrijednost,” naglašava Brauer. Smeđi automobili nisu popularni među kupcima polovnih vozila, što drastično smanjuje njihov potencijalni profit.
Koje Boje Treba Izbjegavati?
Pored smeđe, boje poput zlatne (16.7%) i crne (16.1%) takođe ne prolaze najbolje na tržištu. Iako su klasične, na tržištu polovnih automobila su manje atraktivne nego što se može pretpostaviti.
Zaključak: Pravi Odabir Boje Automobila
Kada razmišljate o kupovini automobila, boja igra ključnu ulogu ne samo u vašem ličnom stilu, već i u budućoj preprodaji. Ako želite osigurati najbolju vrijednost kada dođe vrijeme za prodaju, razmislite o žutoj, narančastoj ili ljubičastoj. S druge strane, klonite se smeđih, zlatnih i crnih tonova kako biste izbjegli probleme sa preprodajom.
Sada, kada znate koje boje donose najviše, spremite se da odlučite kako ćete obojiti svoj automobil snova!


