Brza reakcija timova BH Telecoma
Odmah po povlačenju vode, tehnički timovi BH Telecoma su se mobilizovali na sanaciji štete. Njihov cilj je brže vraćanje usluga mobilne telefonije i interneta. Timovi iz Direkcije Mostar, kao i kolege iz Sarajeva, Travnika i Zenice, neprekidno su radili na terenu.
Obnova komunikacijskih usluga
Većina stanovništva u pogođenim područjima ponovno uživa u pristupu komunikacijskim uslugama. Timovi su poduzeli mjere za osiguranje stabilnog i neprekinutog signala. Hitne intervencije su uključivale zamjenu oštećene opreme i vraćanje ključnih optičkih pravaca u funkciju.
Izjava generalnog direktora
Amel Kovačević, generalni direktor BH Telecoma, istakao je važnost brze i pouzdane komunikacije tijekom krize. “Naša posvećenost stanovništvu je snažnija nego ikad”, rekao je Kovačević, koji je bio prisutan na terenu kako bi podržao svoje timove.
Sanacija ključnih lokacija
Sanirani su optički pravci Konjic – Jablanica – Mostar i Buturović Polje – Mostar. Također, obnovljeno je funkcioniranje 15 baznih stanica na sljedećim lokacijama: Čelinska planina, Oteležani, RTV Gradac i Hondići.