Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeVijestiBiHAktuelna izborna kampanja u BiH: Neobična tišina i nedostatak inovativnosti

Aktuelna izborna kampanja u BiH: Neobična tišina i nedostatak inovativnosti

Kampanja bez uzbuđenja

U Bosni i Hercegovini se bliže lokalni izbori, ali kampanja je do sada uglavnom tiha i neobična. Politički analitičar Enver Kazaz sa Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu tvrdi da kampanja nema inovativnosti i liči na prethodne. Kazaz smatra da savjetnici političkih partija nisu kreativni, što se može primijetiti kroz kampanjske slogane.

Nedostatak ozbiljnih projekata

Prema riječima profesora Kazaza, trenutni kandidati se bave statistikom, a ne konkretnim projektima. Borba za mjesta načelnika svela se na pitanja infrastrukture, dok se zanemaruju savremeni izazovi poput ekonomske i demografske krize.

Aktivnosti SDA i DF

SDA i DF su, kako navodi Kazaz, podigli kampanju na viši nivo napada na visokog predstavnika Kristijana Šmita. Takva retorika pridonosi militarizaciji političkog prostora, a dodatno jača antizapadnu histeriju, smatra analitičar.

Tiša kampanja trojke

U međuvremenu, stranke trojke, poput SDP-a, Naše stranke i NIP-a, vode kampanju u tišini. Kazaz izražava sumnju da će takva strategija donijeti dobre rezultate, jer se SDA oslanja na religijske vođe za podršku.

Situacija u Republici Srpskoj

U Republici Srpskoj, kampanja je ideološki radikalizirana sa jakim nacionalizmom. SNSD vodi prljavu kampanju, natječući se ko je “veći Srbin”, što dodatno polarizira društvo.

Zaključak o medijima i mrežama

Kazaz smatra da upotreba društvenih mreža nije kreativna. Političke poruke su šablonske, a mnogi mediji ne prate objektivno ovu kampanju. Smatra da je situacija u kojoj se nalazimo opasna za novinarstvo i demokratiju.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -