Kampanja bez uzbuđenja
U Bosni i Hercegovini se bliže lokalni izbori, ali kampanja je do sada uglavnom tiha i neobična. Politički analitičar Enver Kazaz sa Filozofskog fakulteta Univerziteta u Sarajevu tvrdi da kampanja nema inovativnosti i liči na prethodne. Kazaz smatra da savjetnici političkih partija nisu kreativni, što se može primijetiti kroz kampanjske slogane.
Nedostatak ozbiljnih projekata
Prema riječima profesora Kazaza, trenutni kandidati se bave statistikom, a ne konkretnim projektima. Borba za mjesta načelnika svela se na pitanja infrastrukture, dok se zanemaruju savremeni izazovi poput ekonomske i demografske krize.
Aktivnosti SDA i DF
SDA i DF su, kako navodi Kazaz, podigli kampanju na viši nivo napada na visokog predstavnika Kristijana Šmita. Takva retorika pridonosi militarizaciji političkog prostora, a dodatno jača antizapadnu histeriju, smatra analitičar.
Tiša kampanja trojke
U međuvremenu, stranke trojke, poput SDP-a, Naše stranke i NIP-a, vode kampanju u tišini. Kazaz izražava sumnju da će takva strategija donijeti dobre rezultate, jer se SDA oslanja na religijske vođe za podršku.
Situacija u Republici Srpskoj
U Republici Srpskoj, kampanja je ideološki radikalizirana sa jakim nacionalizmom. SNSD vodi prljavu kampanju, natječući se ko je “veći Srbin”, što dodatno polarizira društvo.
Zaključak o medijima i mrežama
Kazaz smatra da upotreba društvenih mreža nije kreativna. Političke poruke su šablonske, a mnogi mediji ne prate objektivno ovu kampanju. Smatra da je situacija u kojoj se nalazimo opasna za novinarstvo i demokratiju.