Stanivuković kao lider u potrošnji reklama
Prema izvještaju kompanije Meta, gradonačelnik Banja Luke, Dmitar Stanivuković, jedan je od najvećih potrošača reklama na Facebooku u Bosni i Hercegovini. U poslednjih 90 dana, potrošio je 4.764 KM za promovisanje svoje službene stranice.
Poređenje sa drugim političarima
Kada se ova cifra uporedi sa drugim političarima, jasno je da je Stanivuković daleko ispred. Na drugom mjestu je Vlado Đajić, zastupnik u Narodnoj skupštini Republike Srpske, koji je potrošio 752 KM. Ove brojke jasno ukazuju na razlike u pristupu medijima među političarima.
Stranke i njihova potrošnja
Kada su u pitanju političke stranke, DEMOS se izdvaja sa potrošenih 287 KM u poslednja tri mjeseca. U Federaciji BiH, najviše je potrošio Nihad Uk, premijer Kantona Sarajevo, sa 271 KM. Zastupnik Saša Magazinović slijedi ga sa potrošnjom od 269 KM.
Predizborna kampanja i odgovornost
S obzirom na to da predizborna kampanja počinje 5. septembra, postavlja se pitanje o odgovornosti Centralne izborne komisije BiH. Da li će istraživati ove kampanje reklama političara? Ova tema zasigurno zaslužuje pažnju javnosti.