MG započinje proizvodnju MG4 na Tajlandu
Kompanija MG, u vlasništvu kineskog SAIC-a, počela je proizvoditi svoj model MG4 na Tajlandu u novembru. Ovaj potez predstavlja važan korak ka potencijalnom izvozu automobila u Evropu.
Visoke carine otežavaju uvoz
Evropska unija (EU) uvela je carinu od 36,3% na uvoz kineskih električnih vozila. To znači da bi MG na svoje automobile trebao plaćati ukupno 46,3% carine. Ove visoke carine čine MG vozila nekonkurentnima na evropskom tržištu.
Složen proces izvoza
Menadžer SAIC-a, Suroj Sangsnit, naglasio je da visoke carine i pravila o tehnologiji prisiljavaju kineske kompanije da traže alternativne lokacije za proizvodnju. Međutim, slanje automobila s Tajlanda u Evropu predstavlja izazov, jer trenutno ne postoji trgovinski dogovor koji bi olakšao izvoz.
Očekivanja od budućih pregovora
Unatoč izazovima, postoji nada. Tajland i EU trenutno rade na dogovoru o slobodnoj trgovini, koji bi mogao biti potpisan do kraja godine. To bi otvorilo vrata tajlandskim proizvođačima električnih automobila za ulazak na evropsko tržište.
Mogućnosti za MG i Tajland
Ukoliko se sporazum postigne, koristi će imati samo model MG4. Ostali modeli, poput ZS SUV-a ili MG5, i dalje se proizvode u Kini, što ih isključuje iz potencijalnog “tajlandskog plana”.
MG razmatra izgradnju fabrike u Evropi, što bi dodatno poboljšalo njegovu poziciju na tržištu. Za Tajland bi realizacija sporazuma predstavljala veliku priliku za povećanje proizvodnje električnih automobila i otvaranje tržišta u Evropi.