Mjera „zaključavanja cijena“ određenih artikala u Federaciji BiH doživljava pozitivne reakcije. Prema riječima direktora Amko komerca, Muamera Alete, ova mjera je umanjila rast troškova života, posebno za najugroženije socijalne kategorije.
Zaštita životnog standarda
Aleta naglašava da će pun učinak mjera zavisiti od reformi porezne politike i stimuliranja domaće proizvodnje. Dobar poslovni ambijent je ključan za stvaranje održivih rješenja koja će zaštititi standard građana.
Mehanizmi podrške potrošačima
Osim „zaključavanja cijena“, Aleta sugerira i korištenje drugih mehanizama, poput plasmana proizvoda iz robnih rezervi, kako bi se donekle olakšao teret potrošačima. U njegovoj viziji, zaštita kupaca treba da ide ruku pod ruku sa podrškom proizvođačima i trgovcima.
Dolazak Lidla i nova ulaganja
Aleta pozdravlja dolazak Lidla u Bosnu i Hercegovinu, smatrajući ga značajnim za obogaćivanje tržišne ponude. Ovaj lanac, prema njemu, stimulira konkurenciju među trgovcima, što će značajno koristiti kupcima.
Dodatno, najavio je nova ulaganja Amko komerca, uključujući širenje prodajne mreže u druge dijelove Bosne i Hercegovine. Ovo će doprinijeti jačanju tržišta i omogućiti bolji pristup potrošačima.