Tokom suđenja jedan poštar u Švicarskoj priznao je krađu 43 paketa čija je ukupna vrijednost procijenjena na 204.503 KM. Kao zaposlenik poštanske službe, koristio je svoj položaj da skenira pakete kao dostavljene, dok su oni zapravo završavali u njegovim rukama umjesto na pravim adresama. Krađa je bila organizirana, a poštar je preprodavao ukradenu robu širom Švicarske ili je slao u Bosnu i Hercegovinu.
Među ukradenom robom su se nalazili televizori, kafe aparati, agregat, kao i bicikli. Nakon što je uhvaćen, poštar je priznao da je motiv za krađu bio otplata svojih kockarskih dugova. Preko vremena, dugovi su se nagomilali i dostigli su kritičnu tačku od pola miliona franaka.
Advokat okrivljenog tvrdi da je njegov klijent bio pod pritiskom kreditora koji su mu zaprijetili paljenjem roditeljske kuće. U strahu od ovih prijetnji, poštar je odlučio da krade i preprodaje stvari iz paketa koje je trebalo isporučiti građanima.
S obzirom na količinu ukradene robe i vrijednost paketa, ova krađa je izazvala veliku zabrinutost među građanima i pokrenula pitanje sigurnosti poštanskih usluga. Očekuje se da će pošta poduzeti mjere kako bi osigurala da se slični incidenti ne ponove u budućnosti.
Izvršna direktorica Pošte Švicarske izjavila je da je ova situacija sramotna i neprihvatljiva te da će kompanija uložiti dodatne napore u reformu sigurnosnih protokola.
Odluka suda o kazni za poštara još nije donesena, ali se očekuje da će biti stroga kako bi se poslala snažna poruka o ozbiljnosti ovog zločina. Da bi se osigurala sigurnost poštanskih sistema, važno je da se sprovode adekvatne kontrole i da se olakša prijava i suzbijanje potencijalnih slučajeva krađa.
Svi građani trebaju biti oprezni prilikom korištenja poštanskih usluga i prijaviti bilo kakve sumnjive aktivnosti kako bi se održala integritet i povjerenje u ovu bitnu javnu službu.