Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeVijestiBiHIDDEEA poziva na prelazak na elektronski način utvrđivanja informacija o prebivalištu

IDDEEA poziva na prelazak na elektronski način utvrđivanja informacija o prebivalištu

Institucija za razvoj digitalne ekonomije i elektronske administracije (IDDEEA) apeluje na sve organe, općine, gradove, banke i druge institucije da pređu na elektronski način utvrđivanja informacija o prebivalištu građana, kako bi se izbjeglo čekanje u redovima na šalterima MUP-ova širom Bosne i Hercegovine.

Iz IDDEEA-e ističu da primjećuju da mnogi građani i dalje čekaju u redovima da bi dobili štampanu CIPS potvrdu, što je neefikasan proces. Zato pozivaju nadležne institucije da podnesu zahtjev za pristup elektronskim web servisima koje IDDEEA pruža.

“Naglašavamo da više nije neophodno tražiti od građana štampanu CIPS potvrdu. IDDEEA će vam pružiti besplatnu podršku i omogućiti elektronsku razmjenu informacija o prebivalištu građana putem sigurnih i efikasnih digitalnih kanala. Na taj način, moći ćete elektronski utvrditi mjesto prebivališta svakog građanina, bez potrebe za fizičkom dostavom štampanih potvrda. Već veliki broj organa uspješno je prešao na elektronski sistem, čime su značajno olakšali pristup uslugama svojim građanima”, navode iz IDDEEA-e.

Međutim, još uvijek postoji veliki broj institucija koje nisu podnijele zahtjev za pristup web servisima IDDEEA-e, pa se građani i dalje suočavaju s traženjem štampanih potvrda.

“Pozivamo vas da se pridružite ovom naporu kako bismo zajedno unaprijedili kvalitet usluga i efikasnost administrativnih procesa u korist naših građana. Molimo vas da promijenite interne procedure i pređete na elektronski način utvrđivanja informacija o prebivalištu. Za sve informacije i pomoć oko implementacije elektronskih web servisa, slobodno se obratite IDDEEA-i. Naš cilj je da zajedno olakšamo život građanima Bosne i Hercegovine”, poručuju iz IDDEEA-e.

Prelazak na elektronski način utvrđivanja informacija o prebivalištu omogućit će brži i lakši pristup građanima, te smanjiti nepotrebno čekanje u redovima. Stoga je važno da sve institucije u Bosni i Hercegovini pređu na ovaj efikasniji način pružanja usluga.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -