Utorak, 18 Juna, 2024
HomeFitnessZašto hodanje od 10.000 koraka nije uvijek najbolje za gojazne osobe?

Zašto hodanje od 10.000 koraka nije uvijek najbolje za gojazne osobe?

Preporuke za vježbanje često se usredotočuju na trajanje fizičke aktivnosti, ali nova analiza podataka sugerira da bi broj koraka također mogao biti korisna metrika. Međutim, iako se često spominje hodanje od 10.000 koraka dnevno, postoje određena upozorenja za gojazne osobe.

Prema nedavnoj studiji objavljenoj u JAMA Internal Medicine, ne postoje dobro utemeljene preporuke kada je riječ o broju koraka, posebno jer nedostaju naučni dokazi koji povezuju korake sa smrtnošću i kardiovaskularnim bolestima. Popularna brojka od 10.000 koraka proizašla je iz marketinške kampanje u Japanu 1960-ih.

Dr. Sandhya Lakshmi, specijalista za zdravlje crijeva, upozorava na važnost prilagođavanja broja koraka prema individualnim potrebama. Kod gojaznih osoba, hodanje od 10.000 koraka svaki dan može uzrokovati veći pritisak i bol u zglobovima, mišićima i tetivama koji nisu spremni podnijeti takvo opterećenje. Osobe s problemima s koljenima ne bi trebale pokušavati prijeći tu brojku bez prethodnog jačanja tijela i kondicije.

Ovo upozorenje posebno je važno za ljude koji pate od gojaznosti zbog određenih zdravstvenih stanja, sporog metabolizma, genetike i načina života. Stručnjaci ističu da koncentracija samo na hodanje zanemaruje druge aspekte kondicije, kao što su mišićna snaga, izdržljivost i fleksibilnost.

Dok je hodanje općenito efikasan način održavanja pokretljivosti tijela, gojazne osobe bi trebale izbjegavati cilj od 10.000 koraka dnevno bez prethodnog jačanja tijela ili pod stručnim nadzorom. Također je važno naglasiti da savjeti o vježbanju uvijek trebaju biti prilagođeni individualnim potrebama i mogućnostima.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -