Utorak, 14 Maja, 2024
HomeRegijaVeliki brendovi prestaju s reklamiranjem na proruskim medijima na Balkanu

Veliki brendovi prestaju s reklamiranjem na proruskim medijima na Balkanu

Evropski parlamentarni zastupnici su poslali pismo 15 velikim brendovima, u kojem ih pozivaju da prestanu reklamirati na proruskim medijima na Balkanu. U pismu, koje su potpisali zastupnici različitih političkih struja, navodi se da ovi brendovi trebaju preispitati svoje politike oglašavanja kako bi osigurali da njihova sredstva ne financiraju medije koji šire štetne dezinformacije.

Među prozvanim kompanijama su Lidl, Coca-Cola, L'Oréal, Amazon, Samsung i mnoge druge poznate robne marke. Politika oglašavanja ovih brendova na proruskim kanalima postala je predmet zabrinutosti zbog širenja dezinformacija i podrške proruskim propagandnim kanalima, navodi Politico.

Zastupnik Andrej Kovačev, jedan od potpisnika pisma, istakao je da antidemokratski narativi ozbiljno ugrožavaju demokratiju, posebno u izbornoj godini. Mnoge medijske organizacije koje promoviraju dezinformacije koriste oglašavanje renomiranih brendova kako bi povećale svoj kredibilitet.
Kovačev je istakao da ovi brendovi često nisu svjesni da podržavaju proruske propagandne kanale.

Inicijativa za balkanske slobodne medije, organizacija sa sjedištem u Briselu, koja se zalaže za slobodno novinarstvo, upozorila je na ogroman utjecaj globalnih brendova na širenje vladine propagande putem medija na Balkanu. Prema izvještaju ove organizacije, globalni brendovi su preko agencija i tehnoloških tvrtki trošili stotine milijuna eura na oglašavanje u medijima koji podržavaju proruske narative.

Ova inicijativa naglašava da oglašavanje na proruskim medijima na Balkanu ne samo da financira dezinformacije, već i daje legitimitet tim medijima, pogoršavajući širenje dezinformacija. Zastupnici u Evropskom parlamentu pozivaju kompanije da pažljivo preraspodjele proračun za oglašavanje, s ciljem podržavanja istine i integriteta.

Do sada su neke kompanije već poduzele korake u skladu s tim zahtjevima. Na primjer, Lidl je već smanjio potrošnju na proruskim kanalima i prekinuo oglašavanje na jednom od njih. Glasnogovornik ove kompanije ističe da Lidl nema ugovorni odnos s bilo kojim proruskim medijima.

Ova inicijativa značajno doprinosi suzbijanju širenja dezinformacija i promoviranju slobode medija na Balkanu, a nadamo se da će se i druge kompanije odazvati ovom pozivu i preispitati svoju politiku oglašavanja.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -