U sjedištu JP „Autoceste FBiH“ u Mostaru danas je potpisan ugovor o izgradnji tunela Ivan koji je dio autoceste na dionici Tarčin-Konjic, poddionici Tarčin-Ivan, čije je vrijednost 57 miliona eura.
Ugovor su potpisali direktor JP „Autoceste FBiH“ Adnan Terzić i direktor „Euro-Asfalta Hamed Ramić, te u svojstvu svjedoka, Denis Lasić, ministar prometa i komunikacija Federacije Bosne i Hercegovine i Munir Ramić ispred „Euro-Asfalta“.
Terzić je napomenuo kako je ovo sedmi potpisani ugovor nakon usvajanja izmjena i dopuna Zakona o akcizama.
– Iako je za neke možda to mali korak, za nas koji radimo je ogroman, i za koridor i za Federaciju BiH, ali i cijelu BiH. Ovo je ogroman korak i za naše firme koje ulaze u ugovorni odnos sa „Autocestama“ i drago mi je da je ugovor dobila „Euro-asfalt“. Rok za izgradnju ovog objekta je 30 mjeseci, a poznavajući način na koji radi „Euro-Asfalt“ ne sumnjam da ćemo rok sustići. Ostalo nam je još da dodijelimo dva ugovora i nadamo se da ćemo uz pomoć banaka koje finansiraju projekte i stručnih timova uspjeti vrlo brzo dodijeliti ugovor za spajanje tunela Ivan sa Tarčinom i još nam je ostao projekt od Vranduka do Nemile. Time smo obezbijedili da ćemo u radu imati oko 40 kilometara autoputa uz rokove gradnje koji su predviđeni. Mislim da je to ogroman iskorak i ogroman posao kada su u pitanju „Autoceste FBiH“ – rekao je Terzić.
Jedan od ključnih zadataka, dodao je, da ugovori koji su potpisani budu završeni kako bi dobili objekte i funkcionalne cjeline s ciljem naplate cestarine na tih 40 kilometara i kako bi na taj način povećali perspektive za dalje građenje koridora 5C.
Ramić je istakao da je tunel Ivan dug 1761 metara te da će početkom idućeg mjeseca „Euro-Asfalt“ započeti organizaciju gradilišta.
– To znači izgradnja pristupnih puteva na portalima tunela sa strane Bradine i Tarčina, a krećemo sa instalacijom infrastrukture, betonara i ostalog te očekujemo da ćemo početkom iduće godine krenuti sa iskopima. U prethodnom periodu smo sve poslove uradili na vrijeme, pa čak i prije roka, tako da nema sumnje da ćemo rok od 30 mjeseci ispoštovati – kazao je Ramić.
Lasić je naveo kako je potpisivanje ovog kao i prethodnih ugovora vjetar u leđa privredi Federacije BiH, a samim time i državi BiH.
– Drago mi je što je izvođač naša firma, što su sve naše građevinske firme takoreći u punom kapacitetu angažirane na koridoru i ne sumnjam da će „Euro-Asfalt“ nastaviti puno brže raditi. Uvjeren sam da ćemo do proljeća imati još nekoliko potpisanih ugovora i samim tim se približiti najtežoj dionici koja nas čeka na dionici tunelu Prenj, odnosno, dionici Mostar-sjever – Mostar-jug, gdje smo već u pregovorima sa finansijerima i siguran sam da ćemo vrlo skoro zaokružiti kompletan koridor što se tiče južnog dijela BiH, odnosno, Hercegovine – poručio je Lasić.