Nedjelja, 19 Maja, 2024
HomeSvijetIndijska narodna partija se oslanja na popularnost Modija uoči izbora

Indijska narodna partija se oslanja na popularnost Modija uoči izbora

Njegova Indijska narodna partija (BJP) se oslanja na premijerovu popularnost dok pokušava pridobiti “supervećinu” u indijskom parlamentu. Njihova glavna poruka je: Modi je ostvario ekonomski rast, nadogradnju infrastrukture i bolji položaj Indije u svijetu.

No, kako Hindu nacionalistička stranka i njeni saveznici ciljaju na 400 od 543 mjesta u donjem domu indijskog parlamenta – u odnosu na 352 osvojena 2019. – oni također koriste lokalne taktike u nekim vitalnim izbornim jedinicama za koje se nadaju da će otrgnuti od opozicije.

Istraživanja javnog mnjenja pokazuju da će Modi osvojiti treći mandat kada se glasanje završi 1. juna. Međutim, samo jednom u indijskoj historiji je neka stranka prešla granicu od 400 – kada je Kongresna stranka lijevog centra odnijela pobjedu nakon ubistva liderke Indire Gandhi.

U taktici Modijeve stranke se mogu identifikovati tri ključne stvari: angažovanje slavnih kandidata za smjenu veterana opozicionih poslanika; vršenje napada na južna uporišta opozicije, pozivajući se na manjine kao što su hrišćani; i treće, iskorištavanje precrtanih političkih granica u svoju korist, a koje podržavaju hinduističko biračko tijelo u nekim područjima na sjeveru pod kontrolom opozicije.

“Kombinacija strategija, organizacione posvećenosti i taktičke fleksibilnosti pomoći će da se probije na mjesta koja stranka nikada ranije nije imala”, rekao je za Reuters u aprilu predsjednik BJP-a JP Nadda. Njihove taktike, svaku ponaosob je Reuters detaljno analizirao, a odnose se na kritiku dinastičke politike, obećanja o promjeni zakona o braku te promjene granica s ciljem promjene strukture stanovništva, što im povećava šanse u parlamentu.

Izbori u Indiji traju od 19. aprila do 1. juna.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -