Petak, 3 Maja, 2024
HomeMagazinAuto IndustrijaElektrični Range Rover neće koristiti kamuflažu na karoseriji

Električni Range Rover neće koristiti kamuflažu na karoseriji

Land Rover je nedavno objavio nekoliko fotografija svog prvog elektropokretanog modela Range Rovera koji trenutno prolazi kroz fazu zimskih testiranja. Na ovim fotografijama, primjećuje se da nema kamuflažnih folija na karoseriji, što ukazuje na sličnost između električnog i klasičnog modela koji koristi motor s unutrašnjim sagorijevanjem.

Fotografije elektropokretanog Range Rovera su nastale tokom testiranja u arktičkom pojasu. Prethodno su testni vozači i inženjeri obavili testiranja u pustinjama Bliskog istoka pri temperaturama do 50 stepeni Celzijusa. Ovog puta, elektropokretani Range Rover suočavao se sa temperaturama zraka do minus 40 stepeni Celzijusa na snijegom i ledom prekrivenom terenu u sjevernoj Švedskoj.

Cilj ovih testiranja bio je provjeriti performanse novorazvijenih sistema za kontrolu prijanjanja i kočenja na ekstremno hladnim uslovima. Također, ovi testovi su omogućili inženjerima da provjere kako električni motori reaguju na ekstremno niske temperature.

Prema izjavi britanske automobilske kompanije Land Rover, elektropokretani Range Rover će biti najtiši i najprofinjeniji model do sada. On će koristiti sopstvenu pogonsku grupu koja je bazirana na MLA platformi sa 800-voltnim sistemom. Iako još nisu otkriveni svi detalji, očekuje se da će elektromotori proizvesti više od 500 konjskih snaga. Ova snaga će omogućiti da elektropokretani Range Rover bude konkurentan klasičnom modelu koji koristi 4,4-litarski biturbo V8 motor sa 530 konjskih snaga i 750 Nm najvećeg obrtnog momenta.

Nakon manjeg Jaguara I-Pace koji je predstavljen 2018. godine i trenutno se proizvodi u Austriji, elektropokretani Range Rover će biti drugi električni automobil u Jaguar Land Rover ponudi. Proizvodnja ovog modela će se odvijati u Velikoj Britaniji, pokazavši tako predanost kompanije prema razvoju elektromobilnosti.

Sajam automobila u Pekingu će biti mjesto predstavljanja konkurentnog električnog modela – Mercedes G-Klase. Ovo će biti zanimljiv trenutak u segmentu električnih terenaca, gdje će se Land Rover i Mercedes-Benz boriti za dominaciju.

Uzimajući u obzir sve ove činjenice, možemo sa sigurnošću reći da se industrija automobila sve više okreće električnoj mobilnosti. Elektropokretani Range Rover i predstojeci model Mercedes G-Klase samo su dva primjera širenja ponude električnih terenaca.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -