Incident u restoranu izazvao lavinu reakcija
Vlasnik restorana u Arezzu nedavno je postao predmet kritika nakon što je porodica doživjela neprijatnost tokom proslave rođendana. Porodica je, naime, napravila rezervaciju kako bi proslavila mamin rođendan.
Rezervacija i donacija torte
Kada su pitali mogu li donijeti tortu iz drugog lokala, dobili su pozitivnu potvrdu. Međutim, kada je na red došlo plaćanje, cijena rezanja torte ih je šokirala.
Visoki troškovi iznenadili goste
Porodica je bila nezadovoljna kada su im saopćeni dodatni troškovi. Iako su se požalili osoblju, rečeno im je da je to pravilo restorana.
Reakcija vlasnika restorana
Vlasnik je kasnije javno objasnio da je pravilo vezano za vanjske torte utemeljeno na poslovnim troškovima. “Uglavnom poslužujemo vlastita jela i moramo pokriti troškove konobara i opreme”, rekao je vlasnik.
Priznanje greške
Iako je branio pravilo, vlasnik je priznao da su njegovi zaposlenici trebali imati više obzira prema gostima. Ovaj incident izazvao je brojne reakcije na društvenim mrežama, gdje su mnogi komentatori kritizirali praksu restorana.