Istraživanje Univerziteta Toledo
Istraživači s Univerziteta Toledo u Ohiju proveli su zanimljivo istraživanje o uticaju broja igračaka na kreativnost djece. Istraživanje je uključilo 36 dječaka i djevojčica koji su se igrali u sobi sa različitim brojem igračaka. Ispitane su njihove kreativne sposobnosti i trajanje igre.
Rezultati istraživanja
Otkriveno je da su djeca bila daleko kreativnija kada su imale manji broj igračaka. Kada su se igrali s četiri igračke, zabilježeno je da su provodili dvostruko više vremena igrajući se. Djeca su smišljala više namjena za svaku igračku, čime su produžila i obogatila svoje igre.
Preporuke za roditelje
Autori istraživanja sugeriraju da bi roditelji, škole i vrtići trebali reducirati broj dostupnih igračaka. Redovno mijenjanje malog broja igračaka može potaknuti kreativnost i poboljšati fokus djece. Dr. Carly Dauch, glavna autorica studije, napominje da veći broj igračaka može ometati trajanje i zainteresovanost za igru.
Uticaj okruženja na dječiju igru
U ranom djetinjstvu, djeca razvijaju viši nivo kontrole pažnje. No, razni faktori iz okruženja mogu ih omesti u igri. Rezultati istraživanja sugeriraju da prekomjerno prisustvo igračaka može stvoriti distrakcije koje odvlače pažnju.