Nakon nedavnog koncerta svjetske glazbene zvijezde Dua Lipe u Puli, misterija oko neodobravanja novinarskih i foto akreditacija i dalje traje. Redakciji Music Boxa stigao je e-mail službene PR agencije Dua Lipe i promotora koncerta, ali i dalje je nejasno tko je odgovoran za propust. Bez obzira na ovu zamršenu situaciju, jedno je sigurno – sve strane su ispale neprofesionalne.
Komunikacija s organizatorom NuCoastom oduvijek je bila na vrhunskoj razini, ali odnedavno komunikaciju s medijima preuzima agencija XOXO. Mnogi mediji, poput Ultra Europe, nikada nisu imali problema s njima, ali situacija s koncertom Dua Lipe bila je drugačija. Mnogi novinari i fotografi nisu dobili akreditacije, što je izazvalo pitanja i konfuziju.
Kolege fotografi su istaknuli da je Dua Lipa zabranila fotografima ulazak zbog tužbe koju je jedan fotograf podnio. Dok su neki mediji i dalje obavljali svoj posao, besplatno objavljujući najave koncerta, nezavisni mediji su se oslanjali na akreditacije. Međutim, e-mail iz agencije Permanent Press Media koja zastupa Dua Lipu, iznenadio je novinarsku zajednicu.
U e-mailu je agencija izrazila želju da pojasni neke tvrdnje koje su se pojavile u tekstu objavljenom na Music Boxu. Bez obzira na njihov iznenadni kontakt, mnogi mediji su ostali u neizvjesnosti jer akreditacije nisu bile odobrene. Različiti mediji su se obratili agencijama XOXO i NuCoastu, ali odgovora nisu dobili.
Situacija je postala zbunjujuća, svi su odgovorni za akreditacije prebacivali odgovornost na drugu stranu. Iako je teško utvrditi tko je kriv, jasno je da je netko napravio veliku grešku. Ako je agencija XOXO prikupljala informacije o akreditacijama, zašto onda nikome nije odobreno? S druge strane, NuCoast tvrdi da su bili u kontaktu s agencijom Permanent Press Media, što sugerira da su znali za zahtjeve medija.
U svakom slučaju, sve tri strane – PR agencija Dua Lipe, agencija XOXO i promotorska agencija NuCoast – su krive za ovu zbunjujuću situaciju. Dok se ne utvrdi odgovornost, ostaje nepovjerenje između medija i agencija. Međutim, najvažnije je da mediji nastave obavljati svoj posao profesionalno i objektivno, bez obzira na akreditacije.
[HTML]
[/HTML]