UniCredit Bank je otvorila prvu poslovnicu bez gotovine u Bosni i Hercegovini, predstavljajući veliki korak naprijed ka digitalizaciji bankarskog sektora. Ovaj novi koncept poslovanja omogućava službenicima banke da pruže vrhunsku uslugu klijentima, bez čekanja i sa unaprijed dogovorenim terminima.
Poslovnica bez gotovine je namijenjena pružanju stručne i savjetodavne podrške klijentima, stavljajući ih u središte svih aktivnosti UniCredit Banke. Ovaj princip poslovanja pokazuje predanost banke prema klijentima, kontinuirano unaprjeđujući njihovo korisničko iskustvo.
Ova poslovnica radi od 9:00 do 17:00 sati, pružajući klijentima fleksibilnost i mogućnost da zakazuju termine koji odgovaraju njihovom rasporedu. Na taj način, UniCredit Bank omogućava jednostavnije i brže poslovanje, uz personalizirani pristup i efikasniju komunikaciju.
Za sve transakcije s gotovinom, kao i ostale bankarske usluge, klijenti mogu koristiti druge poslovnice u Mostaru (Mepas Mall – Križanje ulica Kardinala Stepinca i Kneza Višeslava, Mostarka – Dubrovačka 4, te Revija – Mostarskog bataljona). Također, dostupni su i mreža uplatno-isplatnih bankomata, kao i mobilno i internet bankarstvo koje je dostupno 24 sata dnevno, 7 dana u tjednu.
“Kao odgovor na promjene u financijskom okruženju, otvaranje poslovnica bez gotovine predstavlja značajan korak naprijed. Ovaj potez odražava trend digitalizacije u bankarskom sektoru, ali istovremeno omogućava jednostavnije i brže poslovanje s bankom. Ostajemo predani našim klijentima, unaprjeđujući naše poslovanje i pružajući usluge prema njihovim potrebama”, izjavio je Dragan Ćavar, član Uprave zadužen za Maloprodaju u UniCredit Bank.