Groznica koja prati takmičenje za pjesmu Eurovizije utjecala je na povećanje internetskih pretraživanja za putovanja u grad Malme za 176 posto u periodu između septembra 2023. i aprila 2024., objavila je kompanija za online rezervacije putovanja “eDreams ODIGEO”. Očekuje se da će Eurovizija u treći po veličini švedski grad privući oko 100.000 posjetitelja.
Nakon što je švedska pjevačica Loren (Loreen) pobijedila na prošlogodišnjem takmičenju u Liverpolu, takmičenje za pjesmu Eurovizije, najveće u svijetu te vrste, održava se od 7. do 11. maja. Ovaj muzički spektakl privlači ne samo fanove iz cijelog svijeta, već i turiste koji žele doživjeti ovaj jedinstveni događaj.
Kompanija za online rezervacije putovanja “eDreams ODIGEO” objavila je da su pretrage putovanja za Malme povećane za ogromnih 176 posto u periodu od septembra 2023. do aprila 2024. Ovo je jasan indikator da je Eurovizija značajan faktor za turističku atrakciju.
Pored toga, pretrage putovanja za Kopenhagen, koji je udaljen manje od 50 kilometara od Malmea, također su porasle za 34 posto. Ovaj trend pokazuje da turisti žele iskoristiti priliku i posjetiti oba grada tokom svojeg boravka u regiji.
Najzainteresiraniji za putovanje su turisti iz Francuske, čineći gotovo petinu ukupnog broja osoba koje su pretraživale stranice. Slijede ih Njemačka i Sjedinjene Države. Ova interesovanja pokazuju da Eurovizija privlači ljude iz raznih dijelova svijeta.
Sve u svemu, Eurovizija ima značajan uticaj na turizam u Malmeu i okolnim područjima. Očekuje se da će grad postati domaćin velikog broja posjetitelja tokom događaja, što će zasigurno imati pozitivan ekonomski uticaj i promovisati turizam u regiji.