Četvrtak, 21 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeLjepotaYouTube senzacija postala ambasadorica luksuznih brendova

YouTube senzacija postala ambasadorica luksuznih brendova

Mlada YouTube zvijezda je postala nova ambasadorica luksuznih brendova Louis Vuitton i Cartier. Njen nevjerojatan uspjeh na platformi dovelo ju je do saradnje sa prestižnim brendovima, čime je potvrdila svoj status utjecajne osobe na internetu.

Karijeru na YouTubeu je započela 2017. godine i od tada ju prati više od 12 miliona ljudi. Njen autentični pristup vlogovanju i nekonvencionalni stil su “uzdrmali” dotadašnje trendove, što ju je dovelo na listu The 25 Most Influential People On The Internet, koju je objavio magazin Time.

Osim YouTube kanala, ova mlada zvijezda je pokrenula i svoj podcast Stupid Genius, koji je kasnije preimenovan u Anything Goes. Njena popularnost i utjecaj su kontinuirano rasli, a to je privuklo pažnju luksuznih brendova koji su je angažirali kao ambasadoricu.

Ono što posebno čini ovu priču impresivnom je njena lična borba. U jednom intervjuu za Forbes, ona je otkrila da je njena porodica imala finansijske probleme. Njen otac, koji je bio slikar, zbog bolesti nije mogao obavljati svoj posao, što je dovelo porodicu u tešku situaciju. Međutim, uprkos tim izazovima, ona je uspjela prevazići sve i ostvariti zavidan uspjeh.

Mlada YouTube senzacija je uzor mnogima, a saradnja sa luksuznim brendovima je samo potvrda njenog utjecaja na industriju zabave i mode.

Foto: EPA-EFE

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -