Kineska kompanija Xiaomi je iznenadila tržište kada je najavila da planira isporučiti 100.000 primjeraka svog modela SU7 do 2024. godine. Međutim, zbog velike potražnje, kompanija se primorala promijeniti planove i sada namjerava isporučivati najmanje 10.000 automobila od juna, što predstavlja ogroman skok.
Model SU7 je osvojio tržište električnih vozila već od svog lansiranja. Od 30. aprila, Xiaomi je primio čak 88.063 narudžbe, a isporuke tokom ovog mjeseca su premašile 7.000 primjeraka. Kompanija se također pohvalila dostignućem od 10.000 isporučenih automobila ovog mjeseca, što svjedoči o rastućoj popularnosti modela SU7.
Kako bi zadovoljio rastuću potražnju, Xiaomi je odlučio ubrzati proizvodnju. Od juna, fabrika u Pekingu će raditi po modelu duplih smjena, povećavajući radno vrijeme sa osam na 16 sati dnevno. Ova promjena će omogućiti povećanje kapaciteta mjesečne proizvodnje na skoro 20.000 vozila.
Jedan od razloga za popularnost modela SU7 su njegova cijena i specifikacije. Dostupan u tri verzije – standardnoj, Pro i Max, ovaj automobil se može nabaviti po pristupačnim cijenama. Isporuke standardne i Max verzije su već počele u aprilu, a isporuke Pro verzije su započele u maju.
Xiaomi također planira širenje svoje prodajne i servisne mreže kako bi osigurao širok pristup modelu SU7. Planira otvoriti 219 prodajnih mjesta u 46 gradova, kao i 143 servisna centra u 86 gradova. Ova mreža će pokrivati gotovo svaku provinciju, autonomnu regiju i općinu u kontinentalnoj Kini.
Uspjeh modela SU7 odražava rastuću potražnju za električnim vozilima, kako u Kini, tako i širom svijeta. Xiaomijeva ekspanzija na tržište električnih vozila, sa ubrzavanjem proizvodnje i širenjem svoje mreže, ukazuje na to da je kompanija na dobrom putu da postane ključni igrač u ovoj industriji, iako je tek prije tri godine počela sa proizvodnjom električnih vozila.