Kompanija Xiaomi doživjela je veliki uspjeh sa svojim najnovijim modelom automobila, SU7. Samo nekoliko sedmica nakon što je predstavljen, broj narudžbi je premašio 70.000. Ova izuzetna popularnost modela SU7 pripisuje se prepoznatljivosti brenda i povjerenju potrošača.
Osnivač i direktor kompanije, Lei Jun, izjavio je da je uspjeh SU7 modela u prodaji rezultat visokog nivoa povjerenja koje kupci imaju u Xiaomi kao brend. To predstavlja pozitivan znak za kompaniju i ukazuje na potencijalni rast u automobilskoj industriji.
Xiaomi je prvobitno planirao proizvoditi 6.000 primjeraka SU7 mjesečno, što bi i dalje značilo da kupci moraju dugo čekati na svoj automobil. Međutim, kompanija je brzo reagovala na veliku potražnju i odlučila povećati proizvodnju na više od 10.000 vozila mjesečno. Također, obećano je da će do kraja 2024. godine biti isporučeno čak 100.000 vozila.
SU7 dolazi u tri verzije: standardni model po cijeni od 27.800 eura, verzija Pro koja košta 31.600 eura, i najbolji Max model koji se može nabaviti za 38.600 eura. Ograničena Founders Edition serija automobila bila je dostupna za one koji su prioritet davali brzoj isporuci umjesto opcijama za prilagođavanje.
Xiaomi je također najavio da će u sklopu prve faze svoje fabrike u Pekingu godišnje proizvoditi 150.000 automobila. No, očekuje se da će se taj broj povećavati kako se ovo postrojenje bude širilo.
Narudžbe za model SU7 svjedoče o uspješnom ulasku Xiaomija na tržište automobila. S obzirom na reputaciju i popularnost brenda, očekuje se da će potražnja i dalje rasti. Xiaomi je postavio visoke ciljeve u pogledu proizvodnje i isporuke, a vrijeme će pokazati koliko će postići u svom ambicioznom planu za automobilsku industriju.