Četvrtak, 4 Jula, 2024
HomeVijestiBiHU Bugojnu otvoren kabinet za operatere na CNC mašinama uz podršku Turske...

U Bugojnu otvoren kabinet za operatere na CNC mašinama uz podršku Turske agencije TIKA

U Srednjoj stručnoj školi Bugojno u Bosni i Hercegovini jučer je održana svečana ceremonija otvaranja kabineta za operatere na CNC mašinama. Ovaj projekat je ostvaren zahvaljujući podršci Turske agencije za saradnju i koordinaciju (TIKA) u saradnji sa Srednjom stručnom školom Bugojno.

Kabinet je otvoren s ciljem unapređenja stručnog obrazovanja u školi koja nudi smjerove iz oblasti mašinstva, elektrotehnike, saobraćaja i trgovine. Trenutno se u ovoj školi obrazuje preko 360 učenika.

Svečanom ceremoniji otvaranja prisustvovali su visoki zvaničnici kao što su ministar prostornog uređenja, građenja i zaštite okoliša Srednjobosanskog kantona Amir Šećibović, načelnik Općine Bugojno Hasan Ajkunić, koordinator TIKA-e za BiH Erdinc Isik, direktor Srednje stručne škole Bugojno Salih Gurbeta, profesori i učenici.

Ministar Šećibović je istakao važnost ovog projekta za budućnost mladih koji će, zahvaljujući završenom obrazovanju u ovom kabinetu, biti kvalifikovani za rad u sektoru proizvodnje i doprinijeti ekonomiji Bosne i Hercegovine. Zahvalio se TIKA-i na podršci ističući da će ovaj projekat donijeti nova radna mjesta u zemlji.

Načelnik Ajkunić je također izrazio zadovoljstvo saradnjom sa TIKA-om. Naglasio je da je Srednja stručna škola Bugojno sada opremljena najmodernijim kabinetom za operatere na CNC mašinama u regiji, što će omogućiti mladima da steknu nova znanja i vještine i osiguraju svjetliju budućnost za sebe.

Otvoreni kabinet predstavlja značajnu investiciju u budućnost mladih, poboljšanje obrazovnih uslova i napredak u oblasti stručnog obrazovanja u Bosni i Hercegovini. Projekat ima za cilj jačanje sektora proizvodnje i suzbijanje nezaposlenosti, što će dugoročno imati pozitivan uticaj na ekonomski razvoj zemlje.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

Recent Comments

- Advertisement -