Povezivanje stilova i funkcionalnosti
Produkcijska verzija modela Brera debitovala je 2005. godine kao blaža verzija originalnog koncepta iz 2002. godine. Ova verzija dijelila je podvozje s modelom 159, što je ograničilo njenu jedinstvenost. Međutim, Brendon M. Scholtz iz Južne Afrike odlučio je spojiti ova dva automobila kako bi stvorio jedinstveni model koji kombinuje stil i praktičnost.
Digitalni renderi i inspiracija
Brendonova avantura počela je digitalnim renderima. Shvatio je da su linije oba modela slične. Pronašao je teže oštećen stražnji kraj Brere, čime je sačuvao ispravan primjerak za buduće projekte.
Donorski automobil i moćni motor
Kao donorski automobil, odabrao je netaknuti Alfa Romeo 159 s 3,2-litarskim V6 motorom koji razvija 260 KS. Ovaj motor je omogućio idealan Q4 pogon na sva četiri točka, što je bilo ključno za njegov projekt.
Spoj dva automobila
Brendon je presjekao stražnje dijelove oba automobila, pažljivo ih usklađujući. U početku nije bio zadovoljan rezultatom, pa je ponovo započeo s projektom koristeći drugu Breru kao osnovu. Njegova opsesivna pažnja na detalje doprinijela je savršenim proporcijama konačnog proizvoda.
Finalna obrada i izgled automobila
Novi krov teče glatko, a stražnji dio Brere je besprijekorno integrisan u model 159. Automobil je lakiran u predivnu Rosso crvenu boju iz modela 8C Competizione, s aluminijskim felgama iz modela Giulia Quadrifoglio, dok su žuta kočiona kliješta pružila dodatni sportski dodir.