Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeVijestiSvijetTramp pokreće 10 miliona dolara vrijedan reklamni "blic" kako bi suzbio podršku...

Tramp pokreće 10 miliona dolara vrijedan reklamni “blic” kako bi suzbio podršku Heris

Kampanja republikanskog predsjedničkog kandidata Donalda Trampa planira pokrenuti značajnu reklamnu kampanju vrijednu 10 miliona dolara. Ovaj “blic” oglas biće implementiran u šest ključnih država ove sedmice. Cilj je suzbijanje entuzijazma birača i donacija za njegovu demokratsku suparnicu, Kamalu Heris.

Trampovo reakcija na promjene u utrci

Ova kampanja predstavlja Trampovu najveću kupovinu oglasa od januara, kada se borio protiv drugih republikanaca za stranačku nominaciju. Trampova ekipa nije dala izjavu u vezi s ovim potezom. Međutim, oglas dolazi u trenutku kada su se stvari značajno promijenile nakon što je predsjednik Džo Bajden podržao Heris za svoju nasljednicu.

Podrška za Kamalu Heris raste

Od Bajdenove objave, Heris je brzo osvojila podršku unutar Demokratske stranke i privukla donatore s velikim novcem. Njena kandidatura donijela je novu energiju među mlađim glasačima. Ovo su birači koje je Bajden teško pridobijao tokom svoje kampanje.

Strategija Trampove kampanje

Kako bi se prilagodio novoj situaciji, Tramp se okrenuo novoj poruci protiv mlađe i dinamične Heris, manje od 100 dana do izbora 5. novembra. U ponedjeljak je objavio oglas na svojoj platformi Truth Social. Oglas koristi stare intervjue Heris kako bi je prikazao kao ekstremnu liberalku, koja nije u dodiru sa svakodnevnim problemima Amerikanaca.

Reakcija Heris na napade

Heris se brzo obratila, optuživši Trampovu kampanju za laži o njenom dosjeu. Njena glasnogovornica, Sarafina Chitika, naglasila je kako je Heris bila ključna u usvajanju popularnog programa Bajden-Herisove administracije.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -