Petak, 22 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomeMagazinAuto IndustrijaToyota smanjuje planove za elektrifikaciju: Šta to znači za budućnost brenda?

Toyota smanjuje planove za elektrifikaciju: Šta to znači za budućnost brenda?

Odustajanje od ambicioznih ciljeva

Japanski automobilski gigant, Toyota, odlučio je smanjiti svoje planove za elektrifikaciju. Prema dostupnim informacijama, proizvodnja električnih vozila će biti smanjena za jednu trećinu. Umjesto najavljenih 1,5 miliona automobila do 2026. godine, sada će cilj biti milion električnih vozila.

Izvještaji o prodaji i konkurencija

Prošle godine, Toyota je prodala samo 104.000 električnih automobila širom svijeta. To predstavlja samo jedan posto njihove ukupne prodaje. Za usporedbu, konkurentska firma Tesla postigla je rekordnu prodaju od 1,8 miliona električnih vozila. Ova razlika u prodaji ukazuje na probleme u Toyotinim strategijama elektrifikacije.

Globalne promjene u potražnji

Zahlađenje potražnje za električnim automobilima na globalnom nivou značajno je uticalo na Toyotine odluke. Proizvođač još nije napravio odlučujuće korake ka ubrzavanju elektrifikacije, što dodatno komplikuje situaciju. Iako Toyota ostaje najveći svjetski proizvođač automobila, njihova strategija se fokusira na standardne hibride, za razliku od potpuno električnih vozila.

Fokus na napredne tehnologije

Toyota također najavljuje rad na solid-state baterijama, što može biti ključni dio buduće strategije električnih vozila. Ova tehnologija obećava brže punjenje i duži domet, ali joj je potrebno još vremena za implementaciju.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -