Japanski proizvođač automobila Toyota pokazuje posvećenost razvoju tradicionalnih benzinskih motora. Dok se mnogi proizvođači okreću električnim vozilima, Toyota vjeruje da motor s unutrašnjim sagorijevanjem i dalje ima potencijal za inovacije.
Novi 2,0-litarski motor s impresivnim karakteristikama
Toyota planira proizvodnju 2,0-litarskog motora u više verzija. Najsnažnija verzija će isporučivati gotovo 600 KS bez ikakve električne asistencije. To znači više od 300 KS po litru, što je zaista impresivno za manji motor.
Različite verzije motora za raznolike modele
Za standardne cestovne automobile, Toyota planira ponuditi dvije verzije. Jedna će razvijati 400 KS uz 550 Nm obrtnog momenta, dok će slabija verzija imati 300 KS i 400 Nm. Ovi motori će se moći koristiti u novim uzbudljivim modelima Toyote.
Povratak legendarnih modela
Jedna od spekulacija uključuje povratak MR2 roadstera, koji bi mogao biti opremljen električnim pogonom i motorom s unutrašnjim sagorijevanjem. U vrhu ponude mogao bi se naći GRMN model koji koristi 2,0-litarski motor u kombinaciji sa GR-Four pogonom na sva četiri točka, a prodavat će se uglavnom u Japanu.
Saradnja s Subaruom i Mazdom
Ove nove verzije motora razvijaju se u saradnji sa Subaruom i Mazdom. Toyota najavljuje efikasne i snažne motore koji će biti spremni i za hibridne verzije, a moći će koristiti i alternativna goriva.