Subota, 23 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomePozitivnoBiznisToto želi da osvoji zapadna tržišta pametnih toaleta

Toto želi da osvoji zapadna tržišta pametnih toaleta

Pioniri u proizvodnji pametnih toaleta

Firma Toto, poznata po razvoju inovativnih “pametnih toaleta”, planira širenje na zapadna tržišta. Od 1980. godine, njihovi toaleti s usmjerenim mlazovima, grijanim sjedalima i deodoransima postali su standard u Japanu. Ovi proizvodi su široko prisutni u hotelima i domaćinstvima širom zemlje.

Izazovi na globalnom tržištu

Toto je do sada najviše prodavao svoje pametne toalete u Kini. Međutim, nedavna smanjenje prodaje natjerala je kompaniju da traži nova tržišta. Pored toga, treći kvartal 2024. godine donio je nezadovoljavajuće rezultate, s padom prihoda. Očekivani prihodi su pali s 750 na 730 milijardi jena, što je uzrokovalo pad cijene dionica od 13 posto.

Problemi sa instalacijom u SAD-u

Jedan od najvećih izazova za Toto u Sjedinjenim Američkim Državama je nedostatak električne infrastrukture u blizini toaleta. Većina domova nije opremljena potrebnim izvorima struje, što otežava instalaciju električnih toaleta. Ipak, povećani interes za ličnu higijenu nakon pandemije COVID-19 mogao bi pomoći brendu da pronađe svoje mjesto na ovom tržištu.

Zaključak

Toto se suočava s izazovima, ali i prilikama da se probije na zapadna tržišta. Kako se svijest o higijeni povećava, njihova vizija o modernim toaletima mogla bi postati stvarnost u domovima širom svijeta.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -