Kultni drogerijski brend The Ordinary uveo je novu liniju proizvoda za njegu tijela, odgovorivši na potrebe korisnika TikToka. Brend, poznat po pristupačnim cijenama i formulacijama bogatim sastojcima, nedavno je predstavio ovu kolekciju nakon što je prešao pod vlasništvo Estée Lauder.
Tri inovativna proizvoda
Nova kolekcija uključuje tri proizvoda: serum za tijelo sa salicilnom kiselinom, emulziju za lice i tijelo s niacinamidom te losion za tijelo s inulinom. Ovi proizvodi osmišljeni su kako bi riješili uobičajene probleme sa kožom, poput suhoće i neujednačene teksture.
Misaonica za njegu tijela
Nicola Kilner, izvršna direktorica The Ordinarya, naglašava važnost njege tijela. “Tijelo se često zanemaruje, ali zahtijeva jednaku pažnju kao i lice,” izjavila je. Brend se ponosi korištenjem znanstveno potpomognutih sastojaka i fer cijenama.
Detalji o proizvodima
Losion za tijelo s hijaluronskom kiselinom pruža dubinsku hidrataciju i brz upijanje bez masnog osjećaja. Serum sa salicilnom kiselinom osmišljen je za tretiranje akni, a emulzija s niacinamidom pomaže u ujednačavanju tona kože.
Promjena u industriji njege kože
Nova linija proizvoda The Ordinary može značajno promijeniti pristupe njege kože, nudeći inovacije po pristupačnim cijenama. Uključivanjem ovih proizvoda u rutinu, moguće je postići zdraviju, sjajniju i hidratiziranu kožu.