SuperTruck je zahvaljujući ovom vremenu bio najbrži od ukupno 61 učesnika, a na cilj je stigao s više od 10 sekundi prednosti u odnosu na Wolf GB08 (2024) kojim je upravljao Christian Merli i zabilježio vrijeme 9:04,454. Među top 3 se našao i Dani Sordo u njegovom Hyundai Ioniqu 5 N TA ostvarivši vrijeme 9:30,852.
Iako je Fordu pripala pobjeda, njegov F-150 Lightning SuperTruck je zapravo bio sporiji u odnosu na prošlogodišnju SuperVan 4.2, koji je stazu prešao s vremenom 8:47,682. Međutim, rezultat nije iznenađujući jer je SuperTruck imao “tehnički problem” te se u jednom trenutku morao potpuno zaustaviti. Dumas je “potpuno resetovao” svoje vozilo kako bi ponovo “proradilo”, no to ga je koštalo čak 26 sekundi.
Prethodne tvrdnje Forda da SuperTruckova tri elektromotora razvijaju više od 1.419 KS su bile konzervativne, jer zapravo isporučuju 1.622 KS. To je trostruko više u odnosu na standardni električni pickup.
Ovo je bila izuzetno uzbudljiva utrka, ali Fordov SuperTruck je ipak uspio pokazati svoju dominaciju. Iako je kasnio zbog tehničkih problema, uspio je završiti utrku s više od 10 sekundi prednosti u odnosu na svoje protivnike. SuperTruck ima tri elektromotora koji razvijaju impresivnih 1.622 KS, što je trostruko više od standardnih električnih pickupa.
Međutim, njegova pobjeda nije došla bez problema. U jednom trenutku se SuperTruck morao potpuno zaustaviti zbog “tehničkog problema”, te je vozač Romain Dumas morao resetovati vozilo. To ga je koštalo čak 26 sekundi i moglo je biti izazovno vratiti se u utrku. Unatoč tome, SuperTruck se uspio oporaviti i završiti utrku kao pobjednik.
Važno je napomenuti da je prošlogodišnji SuperVan 4.2 bio brži od ovogodišnjeg SuperTrucka, ali to nije iznenađujuće s obzirom na tehničke probleme s kojima se SuperTruck suočio. Bez tih problema, možda bi mogao postići još bolje rezultate.
Fordov SuperTruck je pravi primjer moći električnih vozila na utrkama. Sa svojim impresivnim performansama i snažnim elektromotorima, on dokazuje da se električni automobili mogu natjecati s benzinskim vozilima u brzini i snazi. Ova utrka je samo jedna u nizu dokaza da električna vozila sve više postaju budućnost trkaćih staza.
Iako je kasnio zbog tehničkih problema, SuperTruck je ipak uspio ostvariti pobjedu. To pokazuje koliko je moćan i napredan Električni SuperTruck. Cijela utrka je bila uzbudljiva i puna adrenalina, a SuperTruck je zasluženo zauzeo prvo mjesto.
Sigurni smo da će ovaj uspjeh Fordovog SuperTrucka privući pažnju automobilskih entuzijasta i zaljubljenika u brze automobile. Električna vozila sve više dobivaju na popularnosti, a SuperTruck je svakako jedan od vodećih primjera električne revolucije u automobilskoj industriji.
Utrka je pokazala kako su električna vozila sposobna za brze i borbenje performanse, dokazujući da su ekološka i snažna alternativa benzinskim motorima. Fordov SuperTruck je samo početak električne budućnosti automobilskih utrka. Očekuje se da će se sve više automobilskih brendova okrenuti električnim vozilima i pružiti još više adrenalinskih doživljaja na trkaćim stazama.