Američka kompanija, Studebaker, je uspjela da izađe iz Drugog svjetskog rata u odličnom finansijskom stanju, što im je omogućilo da već 1947. godine investiraju u temeljiti redizajn svojih modela Champion i Commander. Redizajn je bio vrlo revolucionaran za to vrijeme, sa zaobljenim stražnjim staklom i ravnim prednjim branicima.
Duo Champion i Commander su se isticali po svom neobičnom dizajnu, koji je bio plod kreativnosti Raymonda Loewyja. To su bili među prvim američkim automobilima koji su prikazivali “ponton” stil, koji je kasnije postao popularan i u Evropi. Modeli su takođe imali neobično dug poklopac prtljažnika kod verzija sa dvoja vrata, što je podstaklo američke proizvođače automobila da dizajniraju prostranije prtljažne prostore.
Godine 1950., Studebaker se odlučio za još hrabriji dizajn, inspirisan dizajnom borbenih aviona poput Lockheed P-38 Lightning. Champion i Commander su postali futuristički izgledajući automobili, posebno sa Starlight oblogama u karoseriji s dvoja vrata.
Ovaj revolucionarni dizajn je bio veliki hit, a Studebaker je prodao više od 340.000 primjeraka Champion i Commander modela zajedno. Samo u posljednjoj proizvodnoj godini, 1951., Studebaker je uspio isporučiti skoro 270.000 primjeraka, od kojih je jedan od najpoznatijih bio kabriolet Champion.
Studebaker je sa svojim avanturističkim dizajnom ostavio trajan pečat u industriji automobila i inspirisao mnoge proizvođače širom svijeta. Njihovi modeli i danas oduševljavaju ljubitelje oldtajmera i svijet automobila.