Nova strategija Stellantisa
Stellantis, proizvođač automobila, planira usvojiti niskobudžetni pristup inspirisan kineskim firmama koje proizvode električne automobile. Ova strategija je nastala usljed izazova koje predstavljaju evropske i američke carine.
Izjave glavnog izvršnog direktora
Carlos Tavares, izvršni direktor Stellantisa, naziva dodatne carinske namete “zamkom”. On upozorava da će ove mjere zapravo zaštititi tradicionalne proizvođače od realnosti. Kineski rivali mogu ponuditi električna vozila po cijeni koja je oko trećinu niža.
Partnerstvo sa Leapmotorom
Kako bi ostali konkurentni, Stellantis je prošle godine kupio 21% udjela u kineskom proizvođaču električnih automobila, Leapmotor. Ova akvizicija donijela je Stellantisu pristup novim tehnologijama i ekskluzivna prava za proizvodnju električnih vozila van Kine.
Proizvodnja u Poljskoj
Stellantis proizvodi Leapmotor električne automobile u fabrici u Tychy, Poljska. Ovdje se prave i modeli poznatih brendova poput Fiata, Jeepa i Alfe Romea, čime se povećava konkurentnost na tržištu.
Izazovi u industriji
Izazovi s kojima se Stellantis suočava nisu jedinstveni. Svi proizvođači automobila suočavaju se sa globalnom konkurencijom iz Kine i moraju se prilagoditi novim uslovima.