Stellantis, četvrti svjetski proizvođač automobila, suočava se s izazovima. Grupa, koja obuhvata brendove poput Citroena, Fiata, Opela i Maserati, naglašava potrebu za profitabilnošću. Direktor Carlos Tavares je za Reuters izjavio da će neprofitabilni brendovi biti ugašeni.
Gašenje Brendova Pod Vojstvom Stellantisa
“Ako ne zarađuju novac, ugasit ćemo ih,” naglasio je Tavares. Premda nije otkrio specifične brendove u opasnosti, analitičari sugeriraju da bi Maserati mogao biti na tržištu, dok bi Lancija ili DS mogli biti ugašeni.
Ranjivi Brendovi i Izazovi na Tržištu
Stellantis se nalazi u teškoj poziciji. Mnogi od njegovih brendova, kao što su Fiat, Opel i Peugeot, smatraju se prevelikima da bi propali. U međuvremenu, ljubitelji automobila brinu o sudbini Alfe Romeo. Također, Dodge i Chrysler su pod povećanim pritiskom.
Finansijski Rezultati i Budućnost Stellantisa
Tavares je ranije obećao investicije za svih 14 brendova u narednoj deceniji. Međutim, zabrinjavajući znakovi već se pojavljuju. Dionice Stellantisa su pale za 22 posto usljed slabijih finansijskih rezultata u 2024. godini.
Stellantis nastavlja s naporima da ostane konkurentan, ali uspjeh će zavisiti od sposobnosti upravljanja brojnim brendovima u sve izazovnijem automobilskom sektoru.