Stellantis, jedan od najvećih proizvođača automobila na svijetu, suočava se s ozbiljnim problemima u proizvodnji. Tvrtka je primorana da obustavi proizvodnju automobila u svoje tri fabrike u Evropi zbog štrajka u fabrici MA France, dobavljaču presovanih karoserijskih i drugih metalnih dijelova.
Zaposleni u fabrici MA France, koja se nalazi u sjeveroistočnom predgrađu Pariza, izražavaju zabrinutost zbog najavljenih planova o preseljenju proizvodnje u Poljsku. Taj strah doveo je do štrajka i nedostatka ključnih komponenti za proizvodnju automobila u dvije fabrike u Francuskoj (Poissy i Hordain) i jednoj u Velikoj Britaniji (Luton).
Fabrika Poissy proizvodi DS 3 i Opel Mokku, dok se u Hordainu izrađuju komercijalna vozila poput Peugeot Expert, Citroen Jumpy i Opel Vivaro. Također, Stellantis proizvodi i komercijalna vozila Vauxhall u fabrici Luton, a od naredne godine planira proizvoditi električne kombije srednjeg segmenta za Opel/Vauxhall, Citroen, Peugeot i Fiat.
Međutim, štrajk nije jedini problem s kojim se Stellantis suočava. Nedavno je otkriveno da tvrtka ima dug prema kompaniji MacLean-Fogg, dobavljaču zupčanika i pinjona za nekoliko popularnih modela kao što su Ram 1500, Jeep Wrangler i Jeep Grand Cherokee. MacLean-Fogg je odbio isporučiti dijelove kao znak protesta, što je rezultiralo pravnim sporom između ove dvije kompanije.
Stellantisov pokušaj da prisili dobavljača na nastavak isporuke dok se pravni spor ne riješi na sudu nije urodio plodom. Ova situacija bi mogla dovesti do zatvaranja proizvodnog postrojenja u Kokomu, Indijana, što bi imalo ozbiljne financijske posljedice za tvrtku.
Stellantis se nada da će se štrajk brzo okončati i da će situacija s dobavljačem biti riješena na zadovoljavajući način. Proizvođač automobila očekuje da će se proizvodnja uskoro nastaviti, ali trenutno se suočava s izazovima koji utječu na njihove fabrike širom Europe.