Pad prodaje Maserati brenda
Nedavno objavljeni podaci Stellantisa otkrivaju zabrinjavajuće trendove u prodaji automobila. U prvom polugodištu 2024. godine, isporuke Maserati vozila drasticno su opale. Ovaj luksuzni brend zabilježio je smanjenje s 15.300 na samo 6.500 jedinica, što predstavlja pad od gotovo 60 posto.
Uzroci smanjenja isporuka
Prema Carlosu Tavaresu, predsjedniku Stellantisa, loša prodaja može se pripisati neefikasnom marketingu. Tavares ističe da Maserati ima sve potrebne resurse. “Imamo prave automobile i tehnologije, ali nije dovoljno samo to”, rekao je on.
Poboljšanja i strategije za budućnost
Osim što su modeli dostupni sa SUS motorima i u potpuno električnoj verziji, Tavares naglašava napredak u kvaliteti proizvoda. “Sada moramo usmjeriti našu pažnju na marketing kako bismo došli do potencijalnih kupaca”, dodao je.
Obaveze Stellantisa prema brendovima
Prije tri godine, Stellantis se obavezao na ulaganja u svih 14 brendova unutar grupe tokom sljedećih 10 godina. Ovaj potez osigurava sigurnu budućnost za Maserati barem do 2033. godine, bez obzira na trenutne izazove.