Škoda, jedan od vodećih svjetskih proizvođača automobila, nastavlja pozitivan trend i ostvaruje rast prodaje u prvom kvartalu ove godine. Prema izvještaju kompanije, u periodu od januara do marta 2021. godine Škoda je isporučila više od 220.000 automobila širom svijeta, što predstavlja povećanje od 5,2 posto u odnosu na isti period prethodne godine.
Najznačajniji faktor u ovom rastu je tržište Evrope, gdje Škoda osvaja sve veći udio. Naime, broj prodanih vozila u Njemačkoj, tradicionalno najvećem tržištu ove kompanije, porastao je za impresivnih 8,9 posto, sa ukupno 43.500 isporučenih automobila. Češka, domovina Škode, također ima značajnu ulogu u ovoj priči, s 20.300 prodanih vozila i udjelom od čak 35,2 posto u ukupnom broju registracija. Treće mjesto zauzima Velika Britanija, sa 18.400 isporučenih automobila.
Električni model Enyaq se istakao kao lider u segmentu električnih vozila. Broj isporuka ovog SUV modela širom svijeta porastao je za 12,3 posto u odnosu na prethodnu godinu. Ovaj uspjeh je posebno impresivan u Češkoj, gdje je Enyaq postao najprodavanije električno vozilo u prvom kvartalu, sa tržišnim udjelom od 17,8 posto. U Njemačkoj, Enyaq je zauzeo drugo mjesto sa rastom od čak 43,7 posto i udjelom od pet posto.
Kada je riječ o najpopularnijim modelima, Octavia je i dalje neprikosnovena. Ovaj model je prošao redizajn prije manje od tri mjeseca i već je ostvario impresivan rast prodaje od 36 posto, sa više od 61.000 isporučenih vozila u prvom kvartalu. Drugi najprodavaniji model je Kamiq, sa 28.600 isporuka, dok je Fabia, tehnički srodnik Kamiqua, iznenadila sve i zauzela treće mjesto sa 27.600 isporuka, preskočivši SUV modele Karoq i Kodiaq.
Ovaj rast prodaje ukazuje na kontinuiranu popularnost Škodinih modela među potrošačima širom svijeta. Kompanija nastavlja s inovativnim i kvalitetnim proizvodima, a uspjeh Enyaqa na tržištu električnih vozila je dodatni dokaz da Škoda ide u korak sa vremenom i pruža odgovor na potrebe potrošača za održivom mobilnošću.