Češka automobilska kompanija Škoda postala je dio Volkswagen koncerna 1991. godine, otvorivši put za razvoj novih modela koji su praktični i pristupačni. Jedan od prvih modela koji je razvijen pod okriljem VW koncerna bio je Škoda Felicia.
Felicia se sklapala i u Vogošći te je bila motorizacija poslijeratne Bosne i Hercegovine. Ovaj model donio je oživljavanje starog imena, iako je izvorna Felicia između 1959. i 1964. godine bila kabriolet. Nova Felicia donijela je revoluciju u konceptu, postavljajući motor poprečno naprijed i s prednjim pogonom, uz modifikacije šasije Favoritke.
Zahvaljujući suradnji s Volkswagenom, Škoda je imala lakši put do ugradnje modernih sigurnosnih funkcija poput zračnih jastuka i ABS sistema. No, ovo je bio samo početak.
Razvoj Felicije započeo je 1991. godine koristeći naprednu računarsku tehnologiju, a testna serija je proizvedena godinu dana kasnije. Serijska proizvodnja hatchback verzije krenula je u Škodinoj fabrici u Mladoj Boleslavi u septembru 1994. godine. Kasnije, 2000. godine, proizvodnja hatchbacka i combija preselila se u Kvasiny, gdje se već proizvodile komercijalne verzije. Linije opreme bile su označene kao LX/LXi, GLX/GLXi, s “i” označavajući jači 1,3-litarski MPI motor snage od 68 KS.
Ovaj model otvorio je vrata za nove inovacije i tehnologije u Škodi, kao i snažniju poziciju brenda na tržištu automobila. Felicia je postala omiljeni izbor vozača koji su tražili praktičan, pouzdan i ekonomičan automobil.
Danas, nakon 30 godina od ulaska Škode u Volkswagen koncern, legat Felicije živi, dok se kompanija neprestano razvija i donosi nova inovativna vozila na tržište.