Uputstva nakon ponovnog uspostavljanja vodosnabdijevanja
Iz KJKP “Vodovod i kanalizacija” d.o.o. Sarajevo korisnici su obaviješteni o važnim uputama nakon ponovnog uspostavljanja vodosnabdijevanja. Savjetuje se da puste vodu da “oteče” dok ne dobiju “hladnu” vodu. Ovo je ključno za ispiranjem instalacija nakon prekida.
Kvalitet vode je zdravstveno ispravan
Prema dugogodišnjem iskustvu Laboratorije za kontrolu kvaliteta vode, voda u sistemu javnog vodosnabdijevanja ostaje zdravstveno ispravna. Čak i nakon prekida u vodosnabdijevanju, korisnici mogu biti sigurni u kvalitet vode.
Kontakt za sumnje u kvalitet vode
Svi građani koji se snabdijevaju vodom iz sistema KJKP “Vodovod i kanalizacija” mogu se obratiti Laboratoriji za kontrolu kvaliteta vode. U slučaju sumnje na kvalitet ili zdravstvenu ispravnost vode za piće, dostupni su na telefon 033/483-415. U slučaju potrebe, izvršit će se uzorkovanje i analiza vode na krajnjem istočistu korisnika.