Utorak, 2 Jula, 2024
HomeNajnovijeSARTR i Narodno pozorište Sarajevo večeras prikazuju nove drame

SARTR i Narodno pozorište Sarajevo večeras prikazuju nove drame

Sarajevski ratni teatar (SARTR) i Narodno pozorište Sarajevo oduševit će večeras ljubitelje pozorišne umjetnosti sa svojim novim produkcijama. U SARTR-u, s početkom u 20:00 sati, bit će prikazana drama “Stotinu malih smrti” autora Semezdina Mehmedinovića. Redateljica Jovana Tomić je na čelu ovog izuzetnog kazališnog ostvarenja, a u predstavi igraju Amila Terzimehić, Sead Pandur i Kemal Rizvanović.

Paralelno s time, u Narodnom pozorištu Sarajevo, ljubitelji pozorišnih predstava moći će uživati u novoj drami “Seljačka opera” autora Darvasa Benedeka i Pintera Bele. Redatelj ove predstave je Andras Urban, a našu pažnju posebno će privući istaknuta dramaturginja Vedrana Božinović i koreograf izuzetnih vještina Krisztian Gerđe. Glumačka ekipa koja će publici dočarati ovo remek-djelo čine Sanjin Arnautović, Amra Kapidžić, Aldin Omerović, Sanela Krsmanović-Bistrivoda, Sara Seksan, Vedrana Božinović, Mirvad Kurić, Sanin Milavić i Mak Čengić.

Obje predstave obećavaju izvanredno kulturno iskustvo i izuzetno glumačko umijeće. Sarajevski ratni teatar i Narodno pozorište Sarajevo poznati su po svom kvalitetnom repertoaru i vrhunskim izvedbama.

Ukoliko želite doživjeti nezaboravnu večer, nemojte propustiti priliku da prisustvujete ovim izvanrednim predstavama. Pored toga, podržavajući ova glazbena i umjetnička postignuća, podržavamo i naše talentirane umjetnike.

Za sve informacije o cijenama karata i rezervacijama, posjetite web stranicu SARTR-a i Narodnog pozorišta Sarajevo. Neka večeras bude posebna večer uz ove sjajne drame!