Renault, francuski proizvođač automobila, najavio je da će u budućim električnim modelima koristiti baterije tipa LFP (litij-željezo-fosfat). Ove baterije bit će razvijene u partnerstvu s kineskom kompanijom CATL i južnokorejskom kompanijom LG Energy Solution, koje su specijalizirane u ovoj oblasti.
Razvoj novih baterija bit će provodjen kroz Ampere, novootvoreni odjel za električne automobile unutar Grupe Renault. Osim LFP baterija, Renault će također razviti tehnologiju Cell-to-Pack, koja će omogućiti veću autonomiju vozila. Ova tehnologija će omogućiti da se u baterije stavi više ćelija, kao i da se smanje troškovi njihove proizvodnje.
Kroz partnerstvo sa CATL i LG Energy Solution, Renault ima ambiciozan cilj smanjiti troškove razvoja baterija za oko 20 posto počevši od 2026. godine. Očekuje se da će ovaj korak omogućiti Renaultu da bude konkurentan na tržištu električnih vozila.
CATL će proizvoditi LFP baterije u svojoj tvornici u Mađarskoj, dok će LG Energy Solution proizvoditi LFP ćelije, kao i ćelije tipa NMC (nikl-mangan-kobalt) u svojoj tvornici u Poljskoj. Sama montaža baterija bit će obavljena u Francuskoj, u tvornici Ampere ElectriCity u Douaiju.
Ova vijest predstavlja važan korak za Renault u smjeru razvoja dugotrajnih i ekonomičnih baterija za svoje električne modele. Također pokazuje njihovu posvećenost daljnjem razvoju tehnologije električnih vozila i smanjenju njihovog ekološkog utjecaja.