Uvođenje novog pristupa bankarskim uslugama
ProCredit Bank je danas u Sarajevu održala press konferenciju na kojoj je predstavila novi koncept usluga naziva „ProBaj“. Članica Uprave ProCredit Bank, Amina Durmo Trlin, istaknula je važnost ovog koncepta za poboljšanje korisničkog iskustva.
Ostvareni uspjesi banke
Durmo Trlin je naglasila da su 2023. i prva polovina 2024. godina najuspješnije u historiji banke. Također je napomenula da se ProCredit Bank već gotovo tri decenije posvećuje razvoju privrede u Bosni i Hercegovini.
Specijalne pogodnosti za klijente
Amir Termiz, direktor Sektora poslovanja sa stanovništvom, objasnio je da klijenti kroz „ProBaj“ mogu besplatno otvoriti i zatvoriti račune. Ovaj koncept omogućava korisnicima da isprobaju pakete usluga bez ikakvih troškova tokom probnog perioda od šest mjeseci.
Inspiracija i cilj nove strategije
ProCredit Bank je inspirisana praksama modernih kompanija koje nude probne periode za svoje usluge. Cilj im je zaštititi klijente od dodatnih troškova i omogućiti im da samostalno odluče šta žele. Termiz je dodao da je banka već povećala broj besplatnih podizanja na bankomatima na pet mesečno.
Jednostavno i transparentno korisničko iskustvo
Novi modeli poslovanja banke pružaju klijentima jedinstveno iskustvo bazirano na digitalnim servisima. Klijenti mogu obavljati sve usluge bez čekanja i dodatnih troškova.
Za više informacija o otvaranju računa ili odabiru paketa, posjetite web stranicu ProCredit Banke ili pozovite njihov besplatan broj 080 020 040.