Riječ je o jednoj od najprometnijih lokacija u Kantonu Sarajevo koja se dugo koristi kao terminal za vozila javnog prijevoza. Najznačajnija poslijeratna rekonstrukcija bila je prije 15-ak godina. Tada je promijenjen asfalt, posađeno je nekoliko stabala, poboljšana je rasvjeta i postavljen videonadzor za kojeg nije poznato da li je u funkciji.
Međutim, ostali su brojni drugi problemi koji se prvenstveno odnose na javni prijevoz. To su problemi koji otežavaju korištenje javnog prijevoza, posebno turistima. Naime, autobuske stanice su numerisane, ali na njima godinama nema oznaka za autobuske linije i reda vožnje. Da ne govorimo o tome da nema ekrana za informisanje korisnika javnog prijevoza. To je nešto što tek treba da zaživi u Kantonu Sarajevo.
Same stanice nisu dovoljno velike da bi se većina onih koji čekaju autobus mogli zaštititi od kiše, vjetra, jake Sunčeve svjetlosti i toplote. Na pojedinim postojećim autobuskim i tramvajskim stanicama je oštećen krov zbog čega su neupotrebljive.
Na ulazu na tramvajsku stanicu postoji više rampi, ali samo su dvije u funkciji. To za posljedicu ima stvaranje gužvi, posebno u jutarnjim satima. Na rampama su također prije 15-ak godina postavljeni čitači karata koji nikada nisu bili upotrebljivi. Zapravo, kontrolori preduzeća GRAS su ti koji i dalje vrše nadzor ulaska putnika. Nisu adekvatno označena ni mjesta na kojima je moguće kupiti kartu za javni prijevoz.
Saobraćajni čepovi su također problem na ovoj lokaciji. Iako je ovo jedno od najprometnijih područja u Kantonu Sarajevo, postoje velike gužve koje otežavaju kretanje vozila.
Sve ove neuslove na jednoj od najprometnijih lokacija za javni prijevoz u Sarajevu trebalo bi hitno riješiti kako bi se olakšalo korištenje javnog prevoza, posebno turistima.