Silvia je model koji je prvi put predstavljen javnosti u jesen 1964. godine. Inspirisan Lancijinim coupe Fulvia, koji se pojavio godinu kasnije, Nissanov model je imao pogon na stražnje točkove. Izuzetno interesantan detalj kod ovog modela je ljestvasta šasija u obliku slova X, kao i ovjes, preuzeti od modela Fairlady, Nissanovog odgovora na MG MGB.
Dizajn modela Silvia pripisan je Kazuou Kimuri i Fumiji Yoshidi, ali je uticaj u ranoj fazi projekta imao i Albreccht Graf von Goertz, poznat po svom radu na modelima BMW 507 i Toyota 2000GT.
Unutrašnjost ovog modela je impresivna i podsjeća na luksuzne automobile poput Ferrarija, Lamborghinija i Maseratija iz šezdesetih godina prošlog vijeka, koji su bili mnogo skuplji od Silvie.
S obzirom na međuosovinsko rastojanje od samo 2.280 mm, težina ovog automobila je uspjela ostati ispod 1.000 kg, što je omogućilo izuzetne performanse uprkos snažnosti 1,6-litarskog četverocilindričnog motora sa dva karburatora, koji je razvijao 90 KS.
Za vrijeme proizvodnje Silvije, koja je trajala od 1964. do 1968. godine, iz fabrike je izašlo svega 554 primjerka ovog modela. Većina automobila je prodana u Japanu, dok je manji broj isporučen u Australiju i druge zemlje.
Danas je jedan od rijetkih primjeraka Silvije, uvezen u SAD 2005. godine, dostupan za prodaju. Iako izgleda solidno, automobilu je potrebno posvetiti pažnju kako bi mu se vratio puni sjaj.
Ukoliko ste ljubitelj oldtajmera i želite vlasništvo nad jednim od najrjeđih Nissana u svijetu, automobil na slikama može biti vaš. Traži se novi vlasnik koji će pružiti potrebnu pažnju ovom jedinstvenom primjerku Nissan Silvije.