Četvrtak, 21 Novembra, 2024
Organizacija vjencanja
HomePozitivnoBiznisPrehrambene kompanije primjenjuju nove strategije za smanjenje troškova

Prehrambene kompanije primjenjuju nove strategije za smanjenje troškova

Šrinkflacija i skimpflacija: nove taktike prehrambene industrije

U posljednjih nekoliko godina, potrošači su primijetili promjene u okusima i veličinama porcija svojih omiljenih jela. To nije slučajno, već rezultat strategija koje koriste mnoge prehrambene kompanije.

Definicije novih strategija

Dvije glavne strategije koje kompanije primjenjuju su šrinkflacija i skimpflacija. Šrinkflacija podrazumijeva smanjenje količine proizvoda bez promjene cijene, dok skimpflacija uključuje zamjenu skupih sastojaka jeftinijima.

Reakcija potrošača

Ove taktike izazvale su nezadovoljstvo među kupcima. Mnogi se osjećaju prevarenima jer očekuju određeni kvalitet za svoj novac. Ova situacija uticala je i na prihode kompanija, uključujući svjetski lanac restorana McDonald's.

Mjenjači kursa

Nakon pritužbi potrošača, McDonald's je prometnuo promjene. Najavili su da će razmotriti svoje strategije i obavezali se na vraćanje prvotnih sastojaka i većih količina proizvoda.

Posljedice na tržištu

Povećanje količine proizvoda uz zadržavanje cijene može se smatrati pozitivnim potezom, posebno u ovo vrijeme visoke inflacije i rasta troškova. Inteligentna prilagođavanja mogu donijeti dugoročnu stabilnost.

- Advertisement -
RELATED ARTICLES
- Advertisment -

Most Popular

- Advertisement -