U Portugalu je pokrenuta istraga protiv tri firme zbog kršenja zakona o reklamiranju alkohola. Prema podacima Direkcije za kontrolu i regulaciju (DGC), firme su koristile društvene mreže za oglašavanje alkoholnih pića, kršeći pritom pravila o korištenju nacionalnih simbola.
Visoke kazne za prekršitelje
Za kršenje ovog dijela portugalskog zakona predviđene su kazne od 2,493.98 do 24,939.89 eura. Ove visoke kazne ukazuju na ozbiljnost problema s reklamiranjem alkohola.
Rupa u zakonu
DGC je također naglasio potrebu za zatvaranjem “rupe u zakonu” koja se odnosi na zabranu reklamiranja alkoholnih pića u vremenskom okviru od 7 ujutro do 10:30 navečer. Ova zabrana trenutno se odnosi samo na “tradicionalne” medije, kao što su televizija i radio.
Moderne strategije marketinga
S obzirom na to da sve više kompanija koristi društvene mreže za oglašavanje, DGC je pozvao zakonodavne organe na reagiranje. Modernizacija zakona postaje nužna kako bi se obuhvatila nova pravila o oglašavanju alkohola.
Uzimajući u obzir promjene u načinu na koji se marketing razvija, važno je uskladiti zakonske regulative s današnjim trendovima. To će osigurati da se svi igrači na tržištu ponašaju u skladu s važećim zakonima.