Porsche je službeno počeo proizvodnju nove generacije električnog Macana, koji će zamijeniti postojeću varijantu sa SUS motorima. Fokus proizvodnje ovog inovativnog SUV-a je usmjeren na evropsko tržište.
Da bi se pripremila za ovaj novitet, tvornica u Leipzigu pretrpjela je modernizaciju koja je zahtijevala investicije od oko 600 miliona eura. Proizvodne linije su proširene kako bi se omogućila proizvodnja ovog baterijskog SUV-a.
Leipzigska tvornica, u kojoj se također proizvodi Porsche Panamera, dobila je novu liniju za sklapanje karoserije i baterijskih modula kako bi mogla proizvesti električni Macan. Pomoću PPE platforme, kompaktni SUV omogućuje visok nivo automatizacije u proizvodnji. Sama linija za sastavljanje karoserije i baterija koristi 800 robota.
Porsche je također posvećen održivosti, pa tvornica u Leipzigu može se pohvaliti karbonskom neutralnošću. U slučaju proizvodnje Macana, njemački brend koristi električnu energiju iz obnovljivih izvora, dok se za grijanje tvornice koristi biomasom.
Nove generacije električnih vozila sve su traženije na tržištu, a Porsche s električnim Macanom ima ambiciozan plan da zadovolji potrebe evropskih kupaca. Ovaj SUV pruža vrhunsku performansu i ekološku osviještenost, kombinirajući luksuz i održivost.
Proizvodnja električnog Macana je važan korak za Porsche u prelasku na električnu budućnost. Njihova predanost održivosti i inovacijama jasno je vidljiva u moderniziranoj tvornici u Leipzigu, koja je postala epicentar proizvodnje električnih vozila.
Porscheov električni Macan će sigurno privući pažnju kupaca i pokazati da luksuz i ekološka svijest mogu ići ruku pod ruku. Ovaj SUV ima sve prednosti električne vožnje, bez žrtvovanja performansi i estetske privlačnosti.
Dolazak električnog Macana na tržište predstavlja revoluciju u automobilskoj industriji, a Porsche je na čelu ovog trenda. Sa svojom modernom i ekološki osviještenom tvornicom, Porsche dokazuje da je spreman za električnu budućnost.