Brojni su primjeri naivnosti građana Bosne i Hercegovine koji u teškoj ekonomskoj situaciji novac troše na beskorisne stvari, ali nedavni dvoboj popularnih tiktokera Sanela Hadžića zvanog Patak i Zehrudina Nadarevića zvanog Huda Kompany, može poslužiti kao primjer ovog neobjašnjivog fenomena. Dvoboj je bio prijenos uživo u kojem su se takmičari natjecali za titulu “kralja TikToka za BiH”, ohrabrujući svoje pratioce da im šalju giftove ili poklone. Izgleda da su korisnici TikToka spremni potrošiti velike sume novca kako bi poslali ove virtuelne predmete.
Sarajevski političar Mirsad Bahtanović analizirao je ovaj dvoboj i primijetio da ga je pratilo više od 60.000 osoba, koje su potrošile desetine hiljada maraka za samo pet minuta. To je dovelo do pitanja o prioritetima društva i besmislenosti ovakvih troškova. Bahtanović je istakao da je ovaj “napaćeni” narod uplatio ovu sumu novca dvojici takmičara, dok se za djecu oboljelu od malignih bolesti teško izdvajaju samo dvije marke.
Sociolog Vladimir Vasić smatra da su društvene mreže postale naša svakodnevica, ali da također postaju i oblik ovisnosti. Vasić je zabrinut zbog cifre od nekoliko desetina hiljada ljudi koji su pratili i imitirali ove takmičare, unatoč tome što oni nemaju ništa pozitivno za ponuditi publici. On također primećuje da ljudi bez intelektualnih i moralnih kapaciteta oblikuju svijest mladih i postaju njihovi uzori.
Iako je ovo popularno među tiktokerima, izaziva zabrinutost zbog iznuđivanja novca i gubljenja prioriteta u društvu. Ovi influenseri imaju ogroman uticaj na mlade ljude, ali često to što nude nije od koristi. Stoga je potrebno promisliti o praćenju društvenih mreža i kontrolisanju uticaja koji dolaze iz cyber svijeta.
Na kraju, važno je istaći da su ovi sukobi u TikToku često izmišljeni kako bi privukli pažnju i dobili više giftove. Sve je unaprijed dogovoreno i snimci se plasiraju na društvenu mrežu kako bi stekli veliki broj pratilaca. Tek tada dolazi novac u velikim količinama.