Kada je gorivo bilo jeftino, a prostor i stil su igrali bitnu ulogu, mali hatchbackovi nisu bili popularan izbor vozača sedamdesetih godina. No, Peugeot je odlučio promijeniti tu sliku i postati pione “hot hatch” vozila.
Iako Volkswagen Golf GTI često dobija titulu prvog “hot hatch” automobila, Peugeot je zapravo pružio priliku takvim vozilima i prije njih. Godine 1974., Peugeot je predstavio Simca 1100 TI, koji je bio ekonomičan automobil osmišljen za vozače koji su tražili praktičnost i luksuz po pristupačnoj cijeni.
Ovaj model je bio drugo vozilo u porodici, idealan za početnike ili porodice koje su trebale dodatni automobil koji će biti jednako praktičan kao njihov Ford, Jaguar ili Rover. Peugeot je želio pružiti mogućnost vozačima da imaju automobil koji je privlačan i ekonomičan.
Simca 1100 TI je bio odgovor na potražnju za praktičnim i luksuznim hatchbackom. Ovaj automobil je pružao sve što su vozači željeli, uključujući efikasan motor, udobnost i moderan dizajn.
Iako je Golf GTI kasnije postao sinonim za “hot hatch” vozila, ne smijemo zaboraviti doprinos Peugeota i njihovog Simca 1100 TI modela. Njihova revolucionarna ideja je otvorila put za razvoj ovakvih vozila i promijenila percepciju malih automobila.
Danas, “hot hatch” vozila su popularna širom svijeta, a Peugeot i dalje igra važnu ulogu u ovoj kategoriji vozila sa svojim modelima kao što su Peugeot 208 GTI i Peugeot 308 GTI. Njihov fini stil, ekonomičnost i performanse nastavljaju privlačiti vozače.
Peugeot je bio pravi pionir u stvaranju “hot hatch” vozila i njihov Simca 1100 TI model je očigledan dokaz. Njihova vjera u ovaj koncept i inovativnost su otvorili vrata novim mogućnostima u automobilskoj industriji.