Pad interesa za električna vozila
Pritisak na prodaju automobila s nultom emisijom značajno se osjeti u posljednje vrijeme. Kineski proizvođači električnih automobila, koji djeluju na evropskom tržištu, suočavaju se s istim problemima. Prodaja ovih automobila trenutno je na najnižem nivou u posljednjih 18 mjeseci.
Kineski proizvođači gube tržišni udio
Prema najnovijim podacima, zabilježen je pad od 48 posto, što rezultira smanjenjem tržišnog udjela kineskih proizvođača. Iako su neki proizvođači zabilježili uspjehe, većina se suočava s izazovima.
BYD preuzima vodstvo
SAIC Motor Corp, nekadašnji lider na evropskom tržištu, izgubio je ovu poziciju u korist kompanije BYD. Ovaj rival je zabilježio rast broja registracija od 10 posto, dok je SAIC pretrpio znatne gubitke.
Brend MG pod pritiskom
Prodaja brenda MG, koji pripada SAIC-u, pala je za čak 65 posto u prošlom mjesecu. Ovaj pad vezuje se za novi fokus kompanije na hibridne i plug-in hibridne automobile, umjesto na čista električna vozila.
Neizvjesnost u vezi s tarifama
Jedan od mogućih uzroka padu prodaje može biti neizvjesnost oko novih tarifa koje Evropska unija planira uvesti za kineske proizvođače. Očekuje se da će EU uskoro finalizirati stope novih poreza, što može dodatno utjecati na tržište.